Dell XPS L502-J
 
Software training
آموزش نرم افزار.تكنولو‍‍‍‍‍ژي هاي جديد و ...
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: لپ تاپ نوع معمولی - وزن 2.78 کیلوگرم
پردازنده: Intel 2630QM 2.0 GHZ Core i7 2.93 GHz - Cache 6 MB - BUS 1333 MHz
حافظه: 8 GB DDR3
هارد دیسک: 750 GB 7200 RPM
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GT540M 2048 MB UpTo 4096 MB
صفحه نمایش: 15.6" - Bright LED
امکانات: DVD-RW - فاقد مودم - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - HDMI
سایر مشخصات: باتری 9 سلولی - Microsoft Windows 7
نام ها ديگر : Dell XPS L502
 
:: نقد و بررسی Dell XPS L502-J
خوب، نخست بگوییم که سری جدید XPS‌های دل در سه اندازه‌ی 14، 15 و 17 اینچی ساخته شده‌اند و دارای کانفیگ‌هایی با پردازنده‌ی Core i5 و Core i7 هستند که ما سعی می‌کنیم در این جا به طور کلی به نقد و بررسی همه‌ی آن‌ها بپردازیم. همانطور که گفتیم نقطه‌ی قوت این لپ‌تاپ در قیمت مناسب، کیفیت بالای ساخت، امکانات سخت‌افزاری بسیار قدرتمند (که البته در کانفیگ‌های مختلف با توجه به قیمت متفاوت است ولی در کل همگی قدرتمند هستند) و کارت گرافیکی واقعا قدرتمند و با ظرفیت بالا به همراه نمایشگر بسیار باکیفیت است که آن را برای گرافیست‌ها، طراحان و افرادی که به بازی‌های سنگین (از لحاظ گرافیک) کامپیوتری علاقه دارند بسیار مناسب می‌سازد. درضمن این نوت‌بوک مجهز به اسپیکرهای واقعا عالی (اصلا غلو نمی‌کنیم!) JBL می‌باشد که صدای کاملا بلند ‌و بسیار باکیفیتی را به ارمغان می‌آورد.

بسیار خوب نخست از طراحی بدنه شروع می‌کنیم. این لپ‌تاپ از دربی آلومینیومی و یونیزه شده بهره می‌برد که اصلا جذب کننده‌ی اثر انگشت نمی‌باشد ولی رنگ تیره‌ی آن چندان ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. آن‌هایی که به دنبال جلوه‌ی بیشتری از این نظر هستند بهتر است به جای Dell XPS جدید به دنبال یک Dell Studio بروند. وقتی درب را باز می‌کنیم قسمتی در پشت درب قرار می‌گیرد که ادامه‌ی بدنه‌ی اصلی است و برند XPS در گوشه‌ی آن درج گردیده و وقتی سیستم Sleep (آماده به کار) است به زیبایی روشن و خاموش می‌شود. همچنین سطح مات آن به قسمت‌های درونی، کناری و زیرین هم رسیده است که این هم بسیار عالیست. قسمت درونی نوت‌بوک نیز از جنس بسیار مرغوب فلز آلومینیوم و به رنگ تیره است. باندهای سفید نقره‌ای هم پیرامون صفحه کلید و تاچ‌پد را در بر گرفته‌اند که ظاهری کاملا مدرن به آن می‌دهند. اسپیکرهای قدرتمند JBL نیز در دو طرف صفحه کلید قرار دارند که بسیار قدرتمند هستند و در ادامه بیشتر درباره‌ی آن‌ها توضیح می‌دهیم. ابعاد مدل 15.6 اینچی 3.8 × 26.5 × 38.1 سانتی‌متر می‌باشد و 2.78 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد مدل 14.1 اینچی 3.3 × 24.3 × 34.2 سانتی‌متر می‌باشد و 2.3 کیلوگرم وزن دارد می‌توان گفت که نسبتا کمی سنگین وزن هستند.
 
:: نقاط قوت و ضعف

عملکرد بسیار قدرتمند
بهترین کیفیت اسپیکر در نوت‌بوک‌های هم رده
مجهز به پورت USB نسخه‌ی 3
نخستین وب کم Skype HD در نوت‌بوک‌ها
ساخت و طراحی با کیفیت و زیبا


وزن نسبتا سنگین (البته به دلیل بدنه‌ی آلومینیومی)
فاقد صفحه کلید عددی می‌باشد
پیشنهاد برای :
این مدل لپ تاپ به افرادی که به دنبال یک نوت بوک فوق العاده با کیفیت، زیبا و با قدرت گرافیکی و قابلیت های عالی هستند، توصیه می شود. همچنین برای استفاده به عنوان لپ تاپ برای گرافیست ها، سرگرمی، بازی و کار می تواند انتخاب مناسبی برای دانشجویان و مهندسین باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:Dell XPS L502-J,Dell, :: 17:42
M.A

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش کامل نرم افزارها به زبان فارسی و آدرس softwaretraining.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 31932
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت